Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
(8 5)  232 2222
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms



Vilniaus TLK adresas

Gyventojų priėmimo laikas
I–IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Vilniaus TLK (administracijos) darbo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45

Pietų pertrauka 12.00–12.45

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Prašymų ir skundų nagrinėjimas


Nebeliko paciento priemokos nepasiturintiems pensininkams ir neįgaliesiems Atnaujinta 2020-07-21 (Archyvinė informacija)

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) primena, kad nuo liepos 1 d. tam tikrų kategorijų gyventojams nebereikia mokėti priemokų už kompensuojamuosius vaistus ir medicinos pagalbos priemones.

Paciento priemoka yra kompensuojama visiems 75 metų ir vyresniems gyventojams, taip pat neįgaliesiems ir pensininkams, jeigu jų pajamos yra mažesnės nei 238,45 eurai per mėnesį.

Neįgaliaisiais laikomi asmenys, kuriems nustatytas neįgalumo lygis, 55 proc. ir mažesnis darbingumo lygis arba specialiųjų poreikių lygis.

 


 

Visų paminėtų kategorijų gyventojams paciento priemoką apmoka Valstybinė ligonių kasa arba Teritorinės ligonių kasos, todėl patiems gyventojams, atsiimant vaistus pagal elektroninius receptus, nieko primokėti nereikia.

Jokių papildomų prašymų arba dokumentų taip pat teikti nereikia, nes asmens teisė į paciento priemokos padengimą nustatoma automatiškai ir perduodama vaistinėms per Elektroninės sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinę sistemą.

Kaip ir iki šiol, vaistinėje pakanka pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

 

SAM Spaudos tarnyba

 


Ligonių kasos kviečia:

Rūpimus klausimus galima pateikti info@vlk.lt arba (8 5)  232 2222.


Pasitikrinkite
Prevencinės programos
Naudinga
Mažiesiems apie sveikatą
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas