Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
(8 5)  232 2222
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms
Klausiame

Ar žinote, kad karantino metu Vilniaus TLK gyventojus aptarnauja nuotoliniu būdu (telefonu ir el. paštu) I–IV 8.00–17.00 val., V 8.00–15.45 val. (pietų pertrauka 12.00–12.45 val.)?




Apklausų rezultatai




Vilniaus TLK adresas

Gyventojų priėmimo laikas
I–IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Vilniaus TLK (administracijos) darbo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45

Pietų pertrauka 12.00–12.45

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Prašymų ir skundų nagrinėjimas


SVARBI INFORMACIJA Atnaujinta 2015-05-15

Nutrūkus gyventojų privalomajam sveikatos draudimui (PSD), kitą kalendorinį mėnesį asmuo gauna visas sveikatos priežiūros paslaugas, bet iki to mėnesio paskutinės dienos privalo susitvarkyti PSD (įsidarbinti, įgyti draustumą valstybės lėšomis arba pats susimokėti PSD įmoką).

Jei iki paskutinės kalendorinio mėnesio dienos gyventojas nesusitvarkė PSD, už jam nemokamai suteiktas sveikatos priežiūros paslaugas bus išieškoma žala Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetui teisės aktų nustatyta tvarka. 

Išsamesnė informacija teikiama tel. (8 5)  232 2222, el. paštu info@vlk.lt, atvykus į Vilniaus TLK ar kreipusis į ligonių kasos atstovą Jūsų mieste.

 

 


Pasitikrinkite
Prevencinės programos
Naudinga
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas