Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
8 700 88 888
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms


Gyventojus konsultuojame
Telefonu:
8 700 88 888 (skambinant iš užsienio +370 5 236 4114)
(8 5) 212 0000

El. p. info@vlk.lt

Vilniaus TLK Gyventojų aptarnavimo skyriuose

Mus rasite
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map


Gyventojų priėmimo laikas
I–IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Įstaigas konsultuojame

Vilniaus TLK darbo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45

Pietų pertrauka 12.00–12.45

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Prašymų ir skundų nagrinėjimas


Dėl slaugos ir palaikomojo gydymo paslaugų apmokėjimo Atnaujinta 2011-10-12

Vilniaus teritorinė ligonių kasa (Vilniaus TLK) sutartis dėl slaugos ir palaikomojo gydymo paslaugų teikimo ir apmokėjimo sudaro su TLK veiklos zonos asmens sveikatos priežiūros įstaigomis (ASPĮ), o jeigu reikia – ir su kitų TLK veiklos zonos ASPĮ. Jei kitos TLK veiklos zonos ASPĮ pradėjo teikti Vilniaus TLK veiklos zonos gyventojui slaugos ir palaikomojo gydymo, paliatyviosios pagalbos asmens sveikatos priežiūros paslaugas, dėl kurios nėra pasirašiusi sutarties su Vilniaus TLK, ASPĮ dėl suteiktų paslaugų apmokėjimo gali kreiptis į Vilniaus TLK ne vėliau nei per 5 darbo dienas pradėjus pacientui teikti minėtas paslaugas. Išrašius pacientą iš gydymo įstaigos, prašome Vilniaus TLK pateikti gydymo stacionare ligos istoriją, kad būtų galima įvertinti suteiktų paslaugų pagrįstumą ir teisėtumą.


Pasitikrinkite
Prevencinės programos
Naudinga
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas