Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
8 700 88 888
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms

Ar žinote, kad pirkdami vaistus galite vaistininko prašyti monitoriuje parodyti visus tos pačios veikliosios medžiagos skirtingų gamintojų vaistus ir sąraše išsirinkti tą, kuris yra su mažiausia priemoka?


Apklausų rezultatai

Mus rasite:
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map

Gyventojus konsultuojame telefonu
8 700 88 888 ir (8 5) 212 0000 arba atvykus į Vilniaus teritorinės ligonių kasos Gyventojų aptarnavimo skyrių




Darbo laikas:

I–IV 8.00–12.00 ir 12.45–17.00
V 8.00–12.00 ir 12.45–15.45


Gyventojų priėmimo laikas:
I 7.30–18.00
II 7.30–18.00
III 7.30–18.00
IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00


Skubioji medicinos pagalba – pagrindinė didžiųjų Vilniaus ligoninių susitikimo tema Atnaujinta 2018-01-19 (Archyvinė informacija)

Vilniaus teritorinė ligonių kasa dalyvavo Respublikinėje Vilniaus universitetinėje ligoninėje vykusiame didžiųjų sveikatos priežiūros įstaigų susitikime, kuriame buvo aptariama skubiosios pagalbos situacija Vilniuje, dideli pacientų srautai priėmimo ir skubiosios pagalbos skyriuose. Planuota, kaip pagerinti padėtį.

Šią savaitę vykusiame didžiųjų Vilniaus miesto ligoninių administracijų susitikime Vilniaus teritorinei ligonių kasai (Vilniaus TLK) atstovavo direktoriaus pavaduotoja Dalia Šimelienė, Kontrolės skyriaus vedėja Romualda Kšivickienė ir Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėja Lina Vitkauskienė.

Susitikime daugiausia buvo aptariami su skubia medicinos pagalba susiję probleminiai atvejai, kalbėta apie pacientų antplūdį gydymo įstaigų priėmimo ir skubiosios pagalbos skyriuose, diskutuota apie jo priežastis ir galimybes tinkamiau paskirstyti pacientų srautus. Situaciją aktyviai komentavo ir sprendimus siūlė GMP stoties direktorius Zdislavas Skvarciany, Vilniaus m. savivaldybės Sveikatos apsaugos skyriaus vedėja Rimanta Rožanskaitė, Vilniaus universitetinės ligoninės (VUL) Santaros klinikų, Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės (RVUL) ir kitų ligoninių atstovai.

Vilniaus TLK direktoriaus pavaduotoja D. Šimelienė pateikė susitikimo dalyvius ypač sudominusią informaciją apie Vilniaus TLK veiklos zonoje suteiktas stacionarinės ir ambulatorinės pagalbos paslaugas sveikatos priežiūros įstaigų priėmimo skyriuose, kai pacientai atvežami GMP.

VUL Santaros klinikų direktorė medicinai ir slaugai Danguolė Jankauskienė supažindino su Santaros klinikų priėmimo skyriuose atvykusių pacientų 2013–2017 m. statistine analize. Atkreiptas dėmesys į būtinybę pradėti bendrą pacientų švietimą, kuris galėtų pagerinti padėtį, susijusią su skubiąja pagalba. Siūlyta įvairiomis priemonėmis aktyviai informuoti gyventojus apie tai, kas yra skubi, būtina pagalba, kokiais atvejais tokios paslaugos gali būti mokamos, kur kreiptis poliklinikų ne darbo valandomis ir pan. Ligoninių, Vilniaus TLK ir Vilniaus savivaldybės atstovai sutarė dėl galimų bendrų kompleksinių veiksmų, šiemet nuosekliai įgyvendinant daugiakanalį gyventojų informavimą būtinosios ir skubiosios medicinos pagalbos temomis.

Ankstesniuose didžiųjų Vilniaus ligoninių administracijų susitikimuose buvo aptariamos slaugos organizavimo galimybės, paliatyviosios pagalbos paslaugos Vilniaus mieste, kt. svarbios temos.


VšĮ Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės nuotrauka.


VšĮ Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės nuotrauka.



Vilniaus teritorinės ligonių kasos informacija

Prevencinės programos
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas