Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
8 700 88 888
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms

Ar žinote, kad, įtariant krūtų patologiją, su gydytojo siuntimu galima išsitirti pas krūtų specialistą Vilniaus Antakalnio, Centro ir Šeškinės poliklinikose – nebūtina iškart vykti į Nacionalinį vėžio institutą?


Apklausų rezultatai

Mus rasite:
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map

Gyventojus konsultuojame telefonu (8 5) 212 0000 ir 8 700 88 888 arba atvykus į Vilniaus teritorinės ligonių kasos Gyventojų aptarnavimo skyrių



Darbo laikas:

I–IV 8.00–12.00 ir 12.45–17.00
V 8.00–12.00 ir 12.45–15.45


Gyventojų priėmimo laikas:
I 7.30–18.00
II 7.30–18.00
III 7.30–18.00
IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
IV 9.00–13.00


Ligonių kasos sertifikuotos pagal ISO 9001 kokybės standartą (Archyvinė informacija)
2009 m. lapkričio 10 d. Valstybinei ligonių kasai prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) ir teritorinėms ligonių kasoms (TLK) buvo įteikti ISO 9001 kokybės vadybos sertifikatai. Kokybės vadybos sistemos auditą ligonių kasose atliko ir sertifikatus įteikė „Bureau Veritas Certification“ – tarptautinė sertifikavimo įstaiga, Lietuvoje atstovaujama UAB „Bureau Veritas Lit“. Sertifikatai patvirtina, kad visoje ligonių kasų sistemoje įdiegta ir veikia kokybės vadybos sistema, atitinkanti ISO 9001 standarto keliamus reikalavimus.
Apdovanojimas
Vilniaus TLK direktoriaus pavaduotojas K.Speičys ir vadovybės atstovė kokybei O. Navikienė atsiima sartifikatą
VLK gauna jau antrąjį sertifikatą, o Vilniaus, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio TLK šie kokybės vadybą liudijantys dokumentai įteikiami pirmą kartą. Kauno TLK nuo 2007 metų sertifikuoja „TÜV Thüringen e. V.“ padalinys Lietuvoje – bendra Lietuvos ir Vokietijos įmonė UAB „TUV Uolektis“. Kokybės vadybos sistema ligonių kasose buvo pradėta diegti 2005 metais. Tuomet buvo atliktas pirmasis išsamus VLK veiklos tyrimas, nustatytos tobulintinos sritys ir sistemos diegimo planai. Kelerius metus vyko institucijos darbuotojų mokymai, procesų diegimas ir tobulinimas, ir tik 2007 m. Vasario 21 d. Buvo įteiktas pirmasis sertifikatas. Taip pat 2005 metais Kauno TLK savo jėgomis pradėjo diegti kokybės vadybos sistemą, o sertifikatas, patvirtinantis, kad organizacija dirba pagal ISO 9001 standartą, jai buvo įteiktas 2007-ųjų birželį. Šiemet buvo atliktas visos ligonių kasos sistemos auditas (VLK ir visų TLK). Naujieji tarptautiniai kokybės vadybos sertifikatai patvirtina, kad visa sistema veikia laikydamasi gerąja praktika pagrįstų tarptautinių vadybos standartų, kad yra įdiegti ir tinkamai reglamentuoti vadybos procesai. Sertifikatų įteikimo dieną VLK direktorius Algis Sasnauskas padėkojo ir sertifikavimo įstaigų, ir ligonių kasų darbuotojams už pastangas bei pasiektą rezultatą, kuris parodo, kad visa organizacija – kiekvienas kolektyvo narys – prisideda prie nuolatinių pokyčių ir veiklos gerinimo. Pagal ISO 9001 standartą reikalaujama, kad organizacijos veikla, joje vykstantys procesai būtų nuolat prižiūrimi ir tobulinami, tad periodiškai turi būti atliekami ir vidaus auditai, ir sertifikavimo įstaigos priežiūros auditai. UAB „Bureau Veritas Lit“ sertifikavimo vadovas Aloyzas Mikšys patvirtina, kad „ISO 9001:2008 standarto reikalavimus atitinkančios organizacijos yra kur kas labiau orientuotos į klientą, o jose įdiegta vadybos sistema skatina tokias organizacijas nuolat tobulėti“. A. Mikšio teigimu: „Kokybės vadybos sistemos diegimas pagal tarptautinius standartus visoje VLK ir TLK struktūroje – labai geras pasirinkimas, nes abi šios grandys turi dirbti darniai. Ligonių kasoms, kaip vienai iš svarbių sveikatos apsaugos sistemos dalių, tenka didžiulė atsakomybė visuomenės atžvilgiu, kadangi jų paslaugomis naudojasi beveik visi Lietuvos gyventojai. Todėl sistemingas kokybės užtikrinimo ir gerinimo priemonių taikymas neabejotinai sudarys daugiau prielaidų šioms įstaigoms teikti kokybiškas paslaugas, o tai rūpi mums visiems.“ Sertifikatų įteikime dalyvavęs Sveikatos apsaugos ministerijos kancleris Rimantas Remeika pažymėjo, kad sveikatos sektoriaus įstaigų sertifikavimas skatintinas, nes prisideda prie nuolatinio jų valdymo kokybės tobulinimo ir efektyvesnio darbo. Renginio svečiai – sertifikuotų gydymo įstaigų, Nacionalinio kraujo centro, ortopedijos techninių priemonių gamintojų vadovai ir atstovai bei kiti dalyviai– pažymėjo, kad kokybės vadyba jų organizacijose prisidėjo prie geresnio pacientų ar vartotojų poreikių supratimo ir tenkinimo. Ligonių kasoms, kurios užtikrina apdraustųjų privalomuoju sveikatos draudimu sveikatos priežiūrą kompensuodamos jos išlaidas ir skaidriai bei efektyviai naudodamos lėšas, kokybės vadybos sistema yra vadybos įrankis. Ligonių kasų kokybės vadybos dokumentuose pabrėžiama, kad visos kokybės vadybos priemonės orientuojamos į apdraustiesiems privalomuoju sveikatos draudimu teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimą ir gerinimą, į kintančių sveikatos priežiūros poreikių tenkinimą bei medicinos paslaugų kokybės ir prieinamumo reikalavimų vykdymą.

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos


Prevencinės programos
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas