Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
8 700 88 888
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms
Klausiame

Ar žinote, kad sužinoti, kur ir kaip kreiptis dėl skubios nemokamos emocinės pagalbos, galite VLK interneto svetainėje – ČIA?


Apklausų rezultatai



Gyventojus konsultuojame
Telefonu:
8 700 88 888 (skambinant iš užsienio +370 5 236 4114)
(8 5) 212 0000

El. p. info@vlk.lt

Vilniaus TLK Gyventojų aptarnavimo skyriuose

Mus rasite
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map


Gyventojų priėmimo laikas
I–IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Įstaigos darbo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45

Pietų pertrauka 12.00–12.45

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Prašymų ir skundų nagrinėjimas


Kokiais klausimais gyventojai dažniausiai kreipiasi į ligonių kasas? Atnaujinta 2017-10-03
15min.lt/Irmanto Gelūno nuotr.

Gyventojų domėjimasis privalomuoju sveikatos draudimu (PSD) nuolat didėja. Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) duomenimis, daugiausiai gyventojai į ligonių kasas kreipiasi dėl Europos sveikatos draudimo kortelės (ESDK), bendrais PSD ir gydymo apmokėjimo klausimais, dėl dantų protezavimo ir reabilitacijos.

Vien pernai į ligonių kasas kreipėsi kiek daugiau nei 620 tūkstančių žmonių, t. y. apie 5 proc. daugiau nei užpernai. Tai rodo, jog gyventojai vis aktyviau domisi savo sveikata bei sveikatos draudimu, supranta jo naudą. Išanalizavus 2016-aisiais užregistruotų kreipimųsi į ligonių kasas pasiskirstymą pagal temas paaiškėjo, kad daugiausiai, t. y. 37 proc. gyventojų į ligonių kasas kreipėsi ESDK išdavimo, keitimo ir kitais su ESDK susijusiais klausimais, 28,1 proc. – PSD klausimais ir 17,9 proc. – dantų protezavimo klausimais. Dar 4,8 proc. gyventojų domėjosi reabilitacijos ir kitomis sveikatos priežiūros paslaugomis.

Nors šiuolaikinės technologijos norimą informaciją leidžia gauti ir nuotoliniu būdu, atvykstančių į teritorines ligonių kasas (TLK) žmonių nestinga. Pavyzdžiui, pernai net 68,3 proc. gyventojų apsilankė TLK gyventojų aptarnavimo skyriuose (412 315 apsilankymų), o 30,3 proc. kreipėsi telefonu (182 710 skambučių). Tuo tarpu paklausimai elektroniniu paštu sudaro vos 1,4 proc. visų kreipimųsi (8 436 elektroniniai paklausimai).

Verta žinoti, kad vienu metu konsultacijas gyventojams teikia apie 100 ligonių kasų specialistų. Visi jie yra profesionalai, turintys daug patirties bei žinių sveikatos apsaugos sistemos, gyventojų konsultavimo bei aptarnavimo srityse. Be to, ligonių kasų darbuotojai nuolat tobulinasi ir kelia profesinę kvalifikaciją įvairiuose mokymuose.

Gyventojus ligonių kasų specialistai aptarnauja vieno langelio principu: paskambinus bendruoju telefonu 8 700 88 888, el. paštu info@vlk.lt arba atvykus į TLK gyventojų aptarnavimo skyrius. Tai patogu, nes žmogui nereikia kreiptis į kelis specialistus – reikiamus atsakymus jis gauna iškart.

Daug informacijos gyventojai taip pat gali rasti ligonių kasų interneto svetainėse. Jose nuolat informuojama apie PSDF lėšomis kompensuojamas sveikatos priežiūros paslaugas, vaistus, medicinos pagalbos priemones. Taip pat čia žmonės gali patikrinti, ar yra laisvų vietų reabilitacijos paslaugas teikiančiose įstaigose, sužinoti savo vietą eilėje laukiant sąnarių endoprotezų ir t.t. Pasinaudoję Elektroninių valdžios vartų sistema www.epaslaugos.lt, gyventojai gali pasitikrinti, ar yra draustas privalomuoju sveikatos draudimu, taip pat sužinoti kokios medicinos paslaugos jiems buvo suteiktos gydymo įstaigose, kiek jos kainavo ir kitą aktualią informaciją.


Ligonių kasos kviečia:

Rūpimus klausimus galima pateikti info@vlk.lt arba 8 700 88888.


Valstybinės ligonių kasos prie SAM informacija

Kokiais klausimais gyventojai dažniausiai kreipiasi į ligonių kasas?

Pasitikrinkite
Prevencinės programos
Naudinga
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas