Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
8 700 88 888
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms
Klausiame

Ar žinote, kad sužinoti, kur ir kaip kreiptis dėl skubios nemokamos emocinės pagalbos, galite VLK interneto svetainėje – ČIA?


Apklausų rezultatai



Gyventojus konsultuojame
Telefonu:
8 700 88 888 (skambinant iš užsienio +370 5 236 4114)
(8 5) 212 0000

El. p. info@vlk.lt

Vilniaus TLK Gyventojų aptarnavimo skyriuose

Mus rasite
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map


Gyventojų priėmimo laikas
I–IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Įstaigos darbo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45

Pietų pertrauka 12.00–12.45

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Prašymų ir skundų nagrinėjimas


Kaip įsigyti klausos aparatą? Atnaujinta 2017-03-06
VLK Sveikatos priežiūros įstaigų aprūpinimo skyriaus vedėja Lina Reinartienė. VLK​ nuotr.

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) primena, kad pasikeitė klausos aparatų kompensavimo tvarka, tad nuo šiol klausos sutrikimų turintys žmonės galės jiems reikiamą pagalbą gauti greičiau.

Žmonės, turintys klausos sutrikimų ir norintys gauti ligonių kasų kompensuojamą klausos aparatą, pirmiausia turėtų kreiptis į savo šeimos gydytoją, kuris jį nusiųs gydytojo specialisto konsultacijai. Nustatęs klausos aparato poreikį ir atsižvelgdamas į neprigirdėjimo laipsnį gydytojas specialistas nurodys, kokios grupės aparato žmogui reikia: vaikams iš viso yra 4, o suaugusiems – 5 klausos aparatų grupės.

„Iki šiol klausos aparatai buvo perkami centralizuotai ir paskirstomi gydymo įstaigoms, tad žmonės būdavo užregistruojami į eilę ir turėdavo laukti, kol jiems bus paskirtas klausos aparatas. Pasikeitus kompensavimo tvarkai, žmogui, kuriam yra nustatytas klausos aparato poreikis, nebereikia laukti eilėje, kol jį išduos. Su gydytojo užpildytu medicinos dokumentų išrašu reikia kreiptis tiesiai į klausos aparatais prekiaujančią įmonę, kuri yra sudariusi sutartį su Valstybine ligonių kasa dėl kompensuojamųjų klausos aparatų išdavimo, kur bus parinktas ir pritaikytas klausos aparatas", – sako VLK Sveikatos priežiūros įstaigų aprūpinimo skyriaus vedėja Lina Reinartienė.

Pasak jos, įsigyti klausos aparatą dabar ne tik paprasčiau, bet ir patogiau. Be to, gydantis gydytojas turi suteikti žmonėms visą reikiamą informaciją apie tai, kokios įmonės gali išduoti klausos aparatą. Jų sąrašas skelbimas ligonių kasų interneto svetainėje.

Vaikams iki 7 metų kompensuojami 2 klausos aparatai ir ausies įdėklai kas 3 metus, suaugusiems – vienas klausos aparatas kas 5 metusKartu su klausos aparatu kompensuojamos individualus arba standartinis ausinis įdėklas. Kompensuojamojo klausos aparato modelį pacientui padės pritaikyti – sureguliuos pagal paciento klausą jo pasirinktos įmonės, prekiaujančios klausos aparatais, specialistas. Klausos aparatais prekiaujančios įmonės prekiauja skirtingų gamintojų ir modelių klausos aparatais, todėl galima rinktis norimo gamintojo ir modelio klausos aparatą. 2017 m. pasirašius sutartis su klausos aparatais prekiaujančiomis įmonėmis, pacientai gali pasirinkti iš dar daugiau sertifikuotų ir Europoje pripažintų Danijos, Šveicarijos ir Vokietijos gamintojų klausos aparatų.

Jeigu žmogus pasirenka brangesnį klausos aparatą, nei nurodytas su įmone pasirašytoje sutartyje, jis turi sumokėti kainų skirtumą už technologinius ypatumus.


Ligonių kasos kviečia:

Rūpimus klausimus galima pateikti info@vlk.lt arba 8 700 88888.


Valstybinės ligonių kasos prie SAM informacija

Pasitikrinkite
Prevencinės programos
Naudinga
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas