Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
8 700 88 888
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms

Ar žinote, kad, įtariant krūtų patologiją, su gydytojo siuntimu galima išsitirti pas krūtų specialistą Vilniaus Antakalnio, Centro ir Šeškinės poliklinikose – nebūtina iškart vykti į Nacionalinį vėžio institutą?


Apklausų rezultatai

Mus rasite:
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map

Gyventojus konsultuojame telefonu (8 5) 212 0000 ir 8 700 88 888 arba atvykus į Vilniaus teritorinės ligonių kasos Gyventojų aptarnavimo skyrių



Darbo laikas:

I–IV  8.00–12.00 ir 12.45–17.00
    V  8.00–12.00 ir 12.45–15.45

Gyventojų priėmimo laikas:
   I 7.30–18.00
  II 7.30–18.00
 III 7.30–18.00
IV 7.30–18.00
 V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00


Kaip gauti ES šalyse narėse, Islandijoje, Lichtenšteine, Norvegijoje ir Šveicarijoje suteiktų būtinosios medicinos pagalbos paslaugų išlaidų kompensaciją? Atnaujinta 2017-10-13

Išlaidų būtinajai medicinos pagalbai, suteiktai kitoje ES šalyje narėje, Islandijoje, Lichtenšteine, Norvegijoje ar Šveicarijoje (toliau – ES šalyje), kompensavimą reglamentuoja Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2012 m. vasario 20 d. įsakymas  Nr. 1K – 32 “Dėl apdraustųjų privalomuoju sveikatos draudimu išlaidų būtinajai medicinos pagalbai, suteiktai kitoje Europos Sąjungos šalyje, ir kitose Europos Sąjungos šalyse apdraustų asmenų išlaidų būtinajai medicinos pagalbai, suteiktai Lietuvoje, kompensavimo aprašo patvirtinimo”.

KUR KREIPTIS

Jeigu apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu Lietuvoje asmuo (toliau – Lietuvos Respublikos apdraustasis) sumokėjo už kitoje ES šalyje suteiktas būtinosios medicinos pagalbos paslaugas, norėdamas, kad jo išlaidos būtų kompensuotos, turėtų kreiptis į teritorinę ligonių kasą (toliau – TLK) pagal gyvenamąją vietą Lietuvoje. Atkreipiame dėmesį, kad mokesčiai ir priemokos, kurias asmuo privalėjo sumokėti paslaugas suteikusios šalies gydymo įstaigai pagal medicinos paslaugas teikiančios ES šalies teisės aktus, bei kitos išlaidos, neįskaičiuotos į būtinosios medicinos pagalbos paslaugų kainą, yra nekompensuojamos.

KOKIUS DOKUMENTUS REIKIA PATEIKTI TERITORINEI LIGONIŲ  KASAI

Lietuvos Respublikos apdraustasis, savo lėšomis sumokėjęs už kitoje ES šalyje jam suteiktas būtinosios medicinos pagalbos paslaugas, dėl šių išlaidų kompensavimo turi kreiptis į TLK ir pateikti:

 

  1. Užpildytą nustatytos formos prašymą kompensuoti kitoje ES šalyje suteiktų būtinosios medicinos pagalbos paslaugų išlaidas;
  2. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę);
  3. Medicinos dokumentų išrašų apie kitoje ES šalyje suteiktas paslaugas kopijas;
  4. Sveikatos priežiūros paslaugų apmokėjimą patvirtinančių dokumentų originalus: kasos kvitus, apmokėtas sąskaitas faktūras, vaistų receptus ir kt.

Lietuvos Respublikos apdraustojo iki 16 metų prašymą pildo ir pateikia TLK vienas iš tėvų (įtėvių), globėjas (rūpintojas) ar socialinės globos įstaigos atstovas, kartu pateikdamas paskyrimą globėju (rūpintoju) arba atstovavimą patvirtinančius dokumentus, arba šių dokumentų oficialias kopijas ir savo asmens dokumentą. 

Neįgalaus Lietuvos Respublikos apdraustojo prašymą gali užpildyti ir pateikti TLK jo globėjas (rūpintojas) ar kitas teisėtas atstovas, kartu pateikdamas savo asmens dokumentą ir paskyrimą globėju (rūpintoju) arba atstovavimą patvirtinančius dokumentus, arba jų oficialias kopijas.

KOMPENSAVIMO BŪDAI

Lietuvos Respublikos apdraustasis, pildydamas prašymą, turi teisę pasirinkti vieną iš šių dviejų kompensavimo būdų:

  1. Kompensavimą pagal ES šalies, kurioje buvo suteiktos sveikatos priežiūros paslaugos, galiojančias šių paslaugų kainas;
  2. Kompensavimą pagal Lietuvos Respublikos teisės aktais patvirtintas kainas, neviršijant faktinių Lietuvos Respublikos apdraustojo išlaidų būtinajai medicinos pagalbai.

Prašymas netenkinamas, jeigu paaiškėja, kad būtinosios medicinos pagalbos paslaugų teikimo metu šias paslaugas gavęs asmuo nebuvo apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu Lietuvoje arba Lietuvos Respublikos apdraustasis nepateikė visų reikalingų dokumentų, arba pagal pateiktus dokumentus buvo nustatyta, kad Lietuvos Respublikos apdraustajam buvo suteiktos ne būtinosios medicinos pagalbos, o planinės sveikatos priežiūros paslaugos.


Prevencinės programos
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas