Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
8 700 88 888
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms

Ar žinote, kad šiemet vasarą mokyklas ir nuolatines studijas baigiantys jaunuoliai privalomuoju sveikatos draudimu (PSD) apdrausti iki šių metų rugpjūčio 31 d. (imtinai)?


Apklausų rezultatai

Mus rasite:
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map

Gyventojus konsultuojame telefonu (8 5) 212 0000 ir 8 700 88 888 arba atvykus į Vilniaus teritorinės ligonių kasos Gyventojų aptarnavimo skyrių



Darbo laikas:

I–IV  8.00–12.00 ir 12.45–17.00
    V  8.00–12.00 ir 12.45–15.45

Gyventojų priėmimo laikas:
   I 7.30–18.00
  II 7.30–18.00
 III 7.30–18.00
IV 7.30–18.00
 V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00


Gerėjantis gyventojų aptarnavimas nepalieka abejingų Atnaujinta 2015-08-03 (Archyvinė informacija)
Vilniaus TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus vyr. specialistė Lina Gudaitienė. Vilniaus TLK nuotr.

Nuolat tobulinama Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) ir teritorinių ligonių kasų (TLK) gyventojų aptarnavimo „vieno langelio“ sistema dar kartą įrodė, kad veikia efektyviai, geba lanksčiai prisitaikyti prie vykstančių pokyčių ir naujausių technologijų, o čia dirbantys specialistai besikreipiančiuosius aptarnauja profesionaliai, net ir esant netradicinėms sąlygoms.

Tuo buvo galima įsitikinti ir neseniai vieno savaitraščio surengtame žurnalistiniame eksperimente, kuomet musulmonėmis apsimetusios žurnalistės tikrino lietuvių sąmoningumą ir lankėsi kai kuriose šalies institucijose bei viešose vietose. Tariamos kitos religijos atstovės, vilkėdamos specialius apdarus, užsuko ir į Vilniaus TLK.

Socialinio eksperimento dalyvės liko sužavėtos jas priėmusios Gyventojų aptarnavimo skyriaus vyr. specialistės Linos Gudaitienės profesionalumu. Ši darbuotoja ne tik nepriekaištingai atliko savo pareigas, bet ir sudėtingoje situacijoje įsitikino žmogaus tapatybe, prieš išduodama pageidaujamą dokumentą.

„Dirbdami savo darbą ir aptarnaudami visus gyventojus Vilniaus TLK darbuotojai vadovaujasi vienodais principais ir taisyklėmis. Ne išimtis ir ši situacija. Stengiausi profesionaliai ir kokybiškai suteikti paslaugą. Panašios situacijos nėra dažnos, tačiau kiekvienas darbuotojas stengiasi būti naudingas žmogui, o esant sudėtingesnėms ar netradicinėms situacijoms – ieškoti abiem šalims naudingo sprendimo. Dėmesys gyventojui ir jo klausimams, geranoriškumas, mandagumas ir pagarba yra vieni svarbiausių principų mūsų darbe. Visada stengiuosi bendrauti dalykiškai, ramiai ir maloniai, o paslaugas suteikti neatsižvelgdama į besikreipiančiojo pilietybę, lytį, išpažįstamą religiją ar odos spalvą“, – teigia musulmonėmis persirengusias merginas aptarnavusi L. Gudaitienė. 

Ligonių kasų gyventojų aptarnavimo skyrių specialistai viešai įvertinami ne pirmą kartą. Ypač daug padėkų jie sulaukia už tai, kad greitai – per keliolika minučių, jei žmogus atvyksta pats –  išduoda prašomus dokumentus. Taip pat jiems dėkojama už operatyvų informacijos teikimą, aiškius atsakymus į klausimus, net ir pačius painiausius. Na, o regionuose renkant geriausius institucijų tarnautojus, ligonių kasų specialistai neretai pelno specialius apdovanojimus ir vietinių gyventojų simpatijas. 

VLK Draudžiamųjų privalomuoju sveikatos draudimu registro skyriaus  vyr. specialistė Jolanta Povilauskienė, koordinuojanti Konsultavimo informacinės sistemos „vieno langelio“ principu veiklą, sako, kad pastaruoju metu fiksuojamas ir didesnis besikreipiančių žmonių srautas į ligonių kasų specialistus. Štai per 2015 metų pirmąjį pusmetį paklausėjams suteikta beveik 294 tūkst. konsultacijų, kai 2014 m. tuo pačiu laikotarpiu jų buvo suteikta apie 269 tūkstančius. 

„Dažniausiai žmonės kreipiasi asmeniškai ir atvyksta į gyventojų aptarnavimo skyrius, nors šiuolaikinės technologijos norimą informaciją leidžia gauti ir nuotoliniu būdu. Pavyzdžiui, per pirmąjį šių metų pusmetį ligonių kasose apsilankė beveik 197 tūkst. gyventojų. Daug skambinančių ir telefonu – per pusmetį tokiu būdu kreipėsi beveik 94 tūkst. gyventojų. Mažiausias kreipimųsi skaičius fiksuojamas elektroniniu paštu– atitinkamai 3,3 tūkst.“, – sako J. Povilauskienė. 

Į ligonių kasas gyventojai dažniausiai kreipėsi draustumo klausimais – 32,4 proc., dėl Europos sveikatos draudimo kortelės išdavimo – 31,4 proc. ir dantų protezavimo išlaidų kompensavimo klausimais – 16,1 proc. visų besikreipusiųjų.


Valstybinės ligonių kasos prie SAM informacija


Prevencinės programos
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas