Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
8 700 88 888
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms
Klausiame

Ar šiais metais teko mokėti už šeimos gydytojo paskirtus tyrimus?


Apklausų rezultatai



Gyventojus konsultuojame
Telefonu:
8 700 88 888 (skambinant iš užsienio +370 5 236 4114)
(8 5) 212 0000

El. p. info@vlk.lt

Vilniaus TLK Gyventojų aptarnavimo skyriuose

Mus rasite
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map


Gyventojų priėmimo laikas
I–IV 7.30–18.00
V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Įstaigos darbo laikas
I–IV 8.00–17.00
V 8.00–15.45

Pietų pertrauka 12.00–12.45

Prieššventinėmis dienomis dirbame viena valanda trumpiau.

Prašymų ir skundų nagrinėjimas


Nepriklausomi auditoriai: ligonių kasos dirba efektyviai, naudodamos minimalias sąnaudas Atnaujinta 2013-10-29

Nepriklausomi auditoriai, Valstybinėje ligonių kasoje prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) atlikę išorės priežiūros kokybės vadybos auditą, patvirtino, kad ši institucija ne tik atitinka keliamus tarptautinius reikalavimus, bet ir dirba labai efektyviai, naudodama minimalias sąnaudas. 

Auditoriai tikrino, kaip įstaiga įgyvendina ligonių kasų kokybės politiką, vertino vadovybės

Įsipareigojimų vykdymą, įstaigos orientavimąsi į klientą, planavimą, atsakomybę, infrastruktūrą, darbo aplinką, su klientu susijusius procesus, duomenų analizę, veiklos gerinimą ir kt. 

Šį auditą ligonių kasose atlikusios sertifikavimo bendrovės „TUV Uolektis“ atstovas, audito ligonių kasose vadovas dr. Tomas Pivoras teigė, kad VLK kokybės valdymo sistema vertinama ir koreguojama nuolat, atsižvelgiant į struktūrinius ir kitus pakeitimus. Tai rodo, kad organizacijai svarbu neatsilikti nuo naujovių, taikytis prie modernėjančios visuomenės poreikių. 

„Svarbu tai, kad nepaisant didelio ligonių kasų darbuotojų darbo krūvio, dedamos didelės pastangos, kad klientams ir suinteresuotoms įstaigoms paslaugos būtų suteiktos nustatytais terminais. VLK dirbdama su mažomis sąnaudomis atlieka labai daug visuomenei naudingų darbų ir aktyviai informuoja visuomenę apie aktualijas sveikatos priežiūros srityje“, – tvirtino dr. T. Pivoras. 

Jo teigimu, ligonių kasose dirba aukštos kvalifikacijos darbuotojai, o visa institucija dirba kaip vientisas darnus organizmas. 

VLK Strategijos ir kokybės vadybos skyriaus vedėjos Ievos Jankauskaitės teigimu, geros vadybos sistemos pavyzdžiu galima laikyti pertvarkas Panevėžio teritorinėje ligonių kasoje (TLK). 

„Šioje TLK šiuolaikiškai buvo atnaujintas Gyventojų aptarnavimo skyrius: patalpos pritaikytos žmonėms su negalia, įdiegta elektroninė klientų eilių valdymo sistema, viešoji interneto prieiga, o minėto skyriaus specialistai dėvi vienodą tarnybinę aprangą. Neabejotina, kad šie pokyčiai prisideda prie įstaigos įvaizdžio gerinimo“, – teigė I. Jankauskaitė. 

Jos teigimu, nepaisant to, kad tarptautinis kokybės vadybos sertifikatas patvirtina, jog ši institucija dirba gerai, tai jokiu būdu negali būti laikoma galutiniu tikslu. Priešingai, ši sistema turi būti nuolat kritiškai vertinama ir tobulinama, prisitaikant prie šiuolaikinių technologijų, sparčiai vykstančių pokyčių pasaulyje. 

Ligonių kasų klientai – apdraustieji privalomuoju sveikatos draudimu. Tai yra visi nuolatiniai Lietuvos gyventojai: ir privalomojo sveikatos draudimo mokesčio mokėtojai, ir draudžiamieji valstybės lėšomis, kuriems ligonių kasos teikia įvairias paslaugas. Ligonių kasos, kaip paslaugų teikėjas, savo veikloje laikydamasis tarptautinių kokybės standartų, įsipareigoja tenkinti savo vartotojų poreikius ir nuolat gerinti paslaugų teikimą. 

Kokybės vadybos sistema VLK įdiegta 2009 metais (Kauno TLK – nuo 2007 m., kitose TLK – nuo 2009 m.). Nepriklausomi VLK kokybės vadybos sistemos priežiūros auditai atliekami kasmet.


Pasitikrinkite
Prevencinės programos
Naudinga
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas