Informacija gyventojams telefonais:
(8 5)  212 0000
8 700 88 888
  • Parašyti
  • Parašyti
  • Parašyti
Apie musGyventojamsĮstaigoms

Ar žinote, kad Europos sveikatos draudimo kortelė yra išduodama ir keičiama nemokamai?


Apklausų rezultatai

Mus rasite:
Ž. Liauksmino g. 6, 01101 Vilnius
Kaip rasti: map

Gyventojus konsultuojame telefonu (8 5) 212 0000 ir 8 700 88 888 arba atvykus į Vilniaus teritorinės ligonių kasos Gyventojų aptarnavimo skyrių



Darbo laikas:

I–IV  8.00–12.00 ir 12.45–17.00
    V  8.00–12.00 ir 12.45–15.45

Gyventojų priėmimo laikas:
   I 7.30–18.00
  II 7.30–18.00
 III 7.30–18.00
IV 7.30–18.00
 V 7.30–16.45
VI 9.00–13.00


Ligonių kasose – vieno langelio konsultavimo informacinė sistema Atnaujinta 2013-03-01 (Archyvinė informacija)

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos (VLK) kartu su teritorinėmis ligonių kasomis įdiegė vieno langelio konsultavimo informacinę sistemą, leisiančią pagerinti į ligonių kasas besikreipiančių gyventojų aptarnavimo kokybę.

Vieno langelio sistema leidžia fiksuoti gyventojų paklausimus, pateikiamus įvairiais būdais (telefonu, el. paštu, atvykstant asmeniškai), nustatyti konsultacijos trukmę, įvertinti konsultavimo kokybę.

Pasak sistemą įdiegusios įmonės UAB „Elsis PRO“ direktoriaus Arūno Daukšos, pagal projektą buvo parengta Vieno langelio sistemos diegimo ligonių kasose galimybių studija, sukurta ir įdiegta Konsultavimo informacinė sistema (KIS).

„Konsultavimo informacinė sistema „KIS” leis gyventojui gauti reikiamą informaciją betarpiškai kalbantis su vienu konsultantu, vienu telefono numeriu ir vienu elektroninio pašto adresu. Teikiant visų rūšių konsultacijas bus naudojamasi bendra žinių baze („klausimų–atsakymų medžiu“), kurią duomenimis papildo ir juos tikslina atsakingi ligonių kasų specialistai“, – teigia A. Daukša.

Pasak VLK Kokybės vadybos skyriaus vedėjos Ievos Jankauskaitės, vienas svarbiausių ligonių kasų tikslų – būti kuo arčiau žmogaus, greitai, paprastai, aiškia ir suprantama kalba suteikti jam naudingą informaciją.

„Ankstesnė tvarka, kai gyventojai skambindavo ne bendruoju informacijos numeriu, o įvairiems ligonių kasų specialistams, nebuvo gera. Pasitaikydavo atvejų, kai iš skirtingų specialistų žmogus gaudavo skirtingą informaciją. Institucijos, kurių svarbiausias tikslas – padėti žmogui, turi užtikrinti kokybišką gyventojų aptarnavimą“, – teigė I. Jankauskaitė.

VLK atstovė paaiškino, kad dabar kiekvieną administracinę paslaugą kuruoja konkretūs specialistai, tad žmogui nebereikia ieškoti skirtingų informacijos kanalų. Visas konsultacijas jis gali gauti vienu telefono numeriu arba parašęs bendruoju el. pašto adresu.

Paskambinęs bendruoju numeriu, paklausėjas pasirenka jį dominančią sritį ir gauna atsakymą. Taip siekiama išvengti skambučio peradresavimo kitam specialistui, sutrumpėja pokalbio laikas, nereikia kelis kartus pasakoti apie savo problemas įvairiems specialistams, prireikus galima perklausyti pokalbio įrašą. Už gyventojams teikiamos informacijos teisingumą atsako kiekvienas ją teikti įpareigotas ligonių kasų darbuotojas.

Konsultavimo sistema apima visą Lietuvos teritoriją. Vienu metu konsultacijas teikia iki 100 VLK ir teritorinių ligonių kasų darbuotojų, kasdien registruojama daugiau kaip 1500 paklausimų.

Vieno langelio sistemai sukurti ir įdiegti buvo pasinaudota Europos Sąjungos struktūrinių fondų parama – tam tikslui buvo skirta 1,15 mln. litų.

Vieno langelio sistema buvo sukurta naudojant Oracle technologijas, o naudotojo sąsaja realizuota remiantis „web“ principais. Generalinis rangovas UAB „Elsis PRO“ projektą įgyvendino kartu su partneriais UAB „Algoritmų sistemos“ ir UAB „Ernst & Young Baltic“.


Prevencinės programos
Mažiesiems apie sveikatą
Būk protingas, nepermokėk už vaistus
E. sveikatos portalas
Svetainės dizainas: Idamas